Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
LYS ve YGS 2013 Haberleri
17 juillet 2012

AÖF Açık Öğretim Bütünleme Sınavı tarihleri 2012

Anadolu Üniversitesi AÖF Açık Öğretim Bütünleme Sınavı tarihleri belli oldu. 2011-2012 eğitim-öğretim yılı güz dönemi  bütünleme sınavları 08-09 Eylül 2012bahar dönemi AÖF bütünleme sınavları ise 13-14  Ekim 2012 tarihlerinde yapılacaktır.

 

Uzaktan eğitim programları güz ve bahar dönemi online bütünleme sınavları 01-02 Eylül 2012 tarihlerinde yapılacaktır.

 

AÖF Bütünleme sınavı belgeleri öğrencilerin adreslerine postalanmayacaktır. Öğrencilerin sınav giriş belgelerini http://ogrenci.anadolu.edu.tr adresinden veya illerde bulunan AÖF Bürolarından sınavdan önce almaları  gerekmektedir.

Publicité
Publicité
Commentaires
LYS ve YGS 2013 Haberleri
Publicité
Archives
Publicité