Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
LYS ve YGS 2013 Haberleri
25 juillet 2012

AREL Üniversitesi ücretleri 2012 2013

2012-2013 eğitim-öğretim yılı İstanbul AREL Üniversitesi ücretlerine aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz.

2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İNDİRİM ORANLARI
ÖSYM Yerleştirme Puanı ile 1. Sırada tercih eden öğrencilere      
%10
AREL Eğitim Kurumları Personeli çocuğuna                                    
%50
AREL Liselerinden mezunlara                                                         
%50
İstanbul Arel Üniversitesi’nde okuyan kardeşlere                        
%10
Öğretmen, asker ve polis çocuklarına                                             
%10
Şehit çocuklarına                                                                              
%50
Publicité
Publicité
Commentaires
LYS ve YGS 2013 Haberleri
Publicité
Archives
Publicité